Utilizăm modulele cookie pentru a vă oferi cea mai bună experienţă pe site-ul nostru web. Prin navigarea pe acest site web, vă exprimaţi acordul cu utilizarea de module cookie. Permitere utilizare de module cookie Dezactivare module cookie Politica noastră privind modulele cookie
Activaţi modulele cookie pentru o experienţă de utilizare a site-ului web optimizată. Permitere utilizare de module cookie Politica noastră privind modulele cookie
Calitate "Realizat în Germania" în care clienții noștri din întreaga lume se pot baza
Știri - despre produsele, serviciile și societatea noastră

How are batteries made?Cum sunt realizate bateriile?

Bateriile se găsesc într-o mulțime de dispozitive folosite zilnic, deși rareori ne-am gândit la acestea. Telecomanda, ceasul de perete sau jucăriile funcționează pe tot parcursul zilei - dar cum sunt pachetele de putere din interiorul lor făcute de fapt? Am aruncat o privire în spatele cortinei la fabrica de producție VARTA în Dischingen. Aici și în următoarea ediție, veți arunca o privire asupra etapelor cheie de producție:
PASUL 1: RECIPIENTUL DE OȚEL
VARTA produce aproape un miliard de baterii pe an, în diverse dimensiuni. Primul pas în producție, care este, de asemenea, structura de bază a unei baterii convenționale de mangan alcalin, este containerul de oțel care determină marimea bateriei (AA, AAA, etc.).
PASUL 2: INELELE CATODICE
În timp ce recipientului îi este dată forma, un angajat (foto dreapta), amestecă împreună dioxid de mangan (pirolusit), grafit și electrolit pentru a forma un material granulat negru. În timpul următoarei etape a procesului de producție, materialul granulat este presat în inele argintii mate de pe liniile de celule. Patru dintre aceste inele merg în fiecare recipient de oțel.


PASUL 3: SEPARATORUL
Recipientele deschise din oțel sunt așezate pe transportoare în formă de inel pentru transportul pe linia de asamblare. O bandă de hârtie este laminată într-un mic tub și sigilată pe fund, utilizată ca separator în bateria care este inserată în mijlocul inelelor catodice mate argintii presate.


PASUL 4: ELECTROLIT LICHID
După introducerea separatorului în interiorul bateriei, acesta poate fi umplut cu electrolit. Acesta este absorbit de către separatorul și inelele catodice, care durează aproximativ 20 de minute. Un angajat monitorizează procesul în timp ce are loc (foto stânga).


PASUL 5: GELUL DIN ZINC
În timp ce separatorul absoarbe electrolitul lichid, pulberea de zinc și soluția de hidroxid de potasiu sunt introduse într-un amestecător. Ele sunt amestecate timp de zece minute pentru a forma o pastă de culoare albastru deschis, gelul de zinc. Gelul formează anodul bateriei și este apoi umplut în partea interioară a separatorului.


STEP 6: CUIUL COLECTOR DE CURENT
Dopul este creat într-un proces de pre-asamblare prin lipirea unghiei colectorului de curent pe un disc de oțel și fixarea garniturii de plastic. Discul din oțel acționează ca polul negativ. Unitatea opritoare creată în acest proces este apoi transportată la linia de producție. Acolo se adaugă în gelul de zinc anod al bateriei umplute. Pentru a închide în sfârșit bateria, marginea superioară a oțelului poate este îndoită peste unitatea opritoare și se etanșează bateria.
STEP 7: AMBALARE
Bateriile terminate, dar încă goale sunt stivuite pe paleți de pe linia de producție. Cutii care conțin până la 850 de baterii sunt stivuite pe aceste paleți. Cutiile sunt mutate într-o bandă transportoare de către un robot pe care angajații îl numesc cu dragoste „Schorsch“. Banda duce celulele la procesul de ambalare.

Într-o etapă următoare, bateriilor le sunt date un înveliș și puse în ambalajul lor, așa-numitele cutii cu un blister de către o bandă transportoare și un alt robot.

Până când bateriile ajung pe rafturi, și apoi în coșurile noastre de cumpărături, ele au parcurs un drum lung. Chiar dacă bateriile sunt mici, o mulțime de pași sunt implicați pentru a le face gata de vânzare.

CUM FUNCȚIONEAZĂ O BATERIE?

Cum anume funcționează o baterie de fapt? Și de unde provine toată această putere?How exactly does a battery actually work? And where does all that power come from?
MECANISMELE INTERNE ALE UNEI BATERII
Un recipient de oțel formează carcasa bateriei, care deține electrozi, un anod (polul negativ) și un catod (polul pozitiv). Catodul este format din inele mate argintii realizate din dioxid de mangan, grafit și electrolit. Anodul este pasta de zinc situată în interiorul separatorului. Separatorul menține electrozii în afară, pentru a preveni un scurt-circuit.
Ce se întâmplă între baterie și dispozitivul electric?
Reacția chimică din anod eliberează electroni care curg ca un curent electric peste polul negativ în circuitul de sarcină. Electronii se întorc peste polul pozitiv și sunt folosiți într-o a doua reacție chimică în interiorul catodului cu oxid de mangan. în consecință, energia începe să se producă în drumul său de la anod la catod, ceea ce determină în cele din urmă o lanternă să strălucească. Cu cât sunt mai mulți electroni disponibili, și cu cât se mișcă mai repede, cu atât mai mare va fi fluxul de curent.

Este dificil să ne imaginăm tot ceea ce are loc în interiorul ueni astfel de baterii de mici dimensiuni. Mai multe procese chimice sunt necesare în final pentru ca o baterie să fie în măsură să furnizeze energie.
Ce se întâmplă în baterie?
Descărcare este declanșată când bateria este conectată la circuitul electric al unui aparat electric, cum ar fi o lanternă. Atunci când se întâmplă acest lucru, anodul și catodul reacționează unul cu celălalt și o sarcină electrică trece între ele. În timpul acestui proces, un curent de ioni curge în electrolit și prin separatorul de la catod la anod.